آثار مهرواره «سبک‌بالان عاشق» در یزد نمایش داده می‌شود
کد خبر: 3951623
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

آثار مهرواره «سبک‌بالان عاشق» در یزد نمایش داده می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از نمایش آثار مهرواره قصه‌گویی «سبک‌بالان عاشق»، یادمان کوچکترین رزمنده شهید دفاع مقدس در این استان خبر داد.

آثار مهرواره «سبک‌بالان عاشق» در یزد نمایش داده می‌شودعباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مهرواره قصه‌گویی «سبک‌بالان عاشق» یادمان شهیدحسین ذوالفقاری، کوچکترین رزمنده شهید دفاع‌مقدس در این استان اظهار کرد: 52 اثر از قصه‌گویان ممتاز استان با موضوع شهید و شهادت، خاطرات سنگر، نمادها و نشانه‌های دفاع‌مقدس و شهدای نوجوان به این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: آثار قصه‌گویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضبط شده است و به صورت پخش زنده در صفحه مجازی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 18 الی 20 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه، 13 الی 15 بهمن به نمایش گذاشته می‌شود.

ملازینلی با اشاره به اینکه این مهرواره به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال برگزاریست یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره 16 بهمن از ساعت 18 الی 19 به صورت پخش زنده در صفحه مجازی انجمن قصه‌گویی استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر هیئت داوران قرار خواهند گرفت.

ملازینلی تصریح کرد: این جشنواره در بخش برادران و خواهران شش برگزیده، در بخش نوجوانان 12 تا 18 سال سه برگزیده، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یک برگزیده و قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای پنج برگزیده خواهد داشت.

یادآور می‌شود مهرواره قصه‌گویی «سبک‌بالان عاشق» با محوریت شهید و شهادت و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و دومین کنگره ملی بزرگداشت سرداران و چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha