دومین جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» برگزیدگانش را معرفی می‌كند
کد خبر: 3959674
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
در حرم شاهچراغ(ع)؛

دومین جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» برگزیدگانش را معرفی می‌كند

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در روز سه‌شنبه، ۲۶ اسفندماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس امروز، 24 اسفندماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در روز سه‌شنبه، 26 اسفندماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: 895 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی چلچراغ ارسال شد كه در روز اختتامیه از 49 اثر برگزیده در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل می‌آید.

سهرابی ادامه داد: از 895 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 301 اثر در بخش تولیدات رادیویی، 412 اثر در بخش فضای مجازی و رادیو نما و 182 اثر در بخش آثار مردمی بودند.

مدیركل صدا و سیمای فارس بیان كرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله تولیدات رادیویی شامل نمایش بلند و کوتاه، مینی‌فیچر، آنونس، مسابقه رادیویی، مستند گزارشی، داستان کوتاه، متن رادیویی، برنامه‌های ترکیبی، چاووش‌خوانی، مستند تحقیقی، بخش مردمی شامل پادکست، گزارش و عکس و برنامه‌های ابداعی، رادیونما شامل عکس‌های حرفه‌ای و فضای مجازی شامل عکس نگاشت و اینفوگرافی در دو رده رادیوهای سراسری و رادیوی مراکز استان‌ها و اثرهای آزاد مردمی برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، شناخت ابعاد زندگانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و تبیین جایگاه شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در كشور را از  جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام
captcha