مسائل اقتصادی باعث بی‌توجهی به معضلات فرهنگی نشود
کد خبر: 3972581
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

مسائل اقتصادی باعث بی‌توجهی به معضلات فرهنگی نشود

امام‌جمعه مهریز گفت: نباید توجه به مسائل اقتصادی باعث شود تا نسبت به معضلات و مشکلات فرهنگی بی‌توجهی صورت گیرد.

توجه به مسائل اقتصادی باعث بی‌توجهی به معضلات فرهنگی نشودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام‌جمعه مهریز، امروز، 29 اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز، به سنگین بودن کار در دادگستری این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن اشاره و اظهار کرد: کارهای خوبی در قوه قضاییه در حال انجام است که موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: برای این نظام و انقلاب هزینه‌های زیادی شده است و جوانان و نخبگان بسیاری خون و جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و نباید امروز شاهد برخی از هنجارشکنی‌ها در برخی از نقاط بود.

این مقام مسئول افزود: درست است که امر به معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است اما اتفاقاتی در استان در حال رخ دادن است که در شأن استان و فرهنگ مردم یزد نیست که این امر نیازمند مدیریت دستگاه‌های حاکمیتی است.

محی‌الدینی، به عدم تدبیر و مدیریت درست در خصوص برخی از هنجارشکنی‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: نباید توجه به مسائل اقتصادی باعث شود تا نسبت به معضلات و مشکلات فرهنگی بی‌توجهی صورت گیرد.

مرتضی حدادزاده، رئیس دادگستری شهرستان مهریز نیز در این مراسم گفت: دادستانی که با دلسوزی و تدبیر در چارچوب قانون فعالیت می‌کند، می‌تواند اثرگذار بوده و مجری بی‌بدیل اجرای عدالت در جامعه باشد.

وی امیدآفرینی را از ظرفیت‌های بالقوه دادستانی دانست و با اشاره به اینکه دوران کنونی، دوران امیدآفرین دستگاه قضایی است اظهار کرد: امید است با توجه به ابلاغ سند تحول این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

این مقام قضایی، به ورود موفق و اثرگذار دادستانی شهرستان مهریز به همه ارکان و سیاست‌های قوه قضاییه در شهرستان اشاره کرد و گفت: احیای حقوق عامه، توجه جدی به حقوق شهروندی، نظارت بر برنامه‌های راهبردی پیشگیری از وقوع جرم از جمله اقداماتی بوده که در این سنوات صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha