اردبیلی‌ها در جشنواره قرآنی «حرف آورد» رتبه برتر را کسب کردند
کد خبر: 3982093
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

اردبیلی‌ها در جشنواره قرآنی «حرف آورد» رتبه برتر را کسب کردند

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، از کسب رتبه اول استان اردبیل در شبکه‌سازی مردمی، کیفیت و تعداد آثار در جشنواره قرآنی «حرف آورد» خبر داد.

اردبیلی‌ها در جشنواره قرآنی «حرف آورد» رتبه برتر را کسب کردندسارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: استان اردبیل در شبکه‌سازی مردمی، کیفیت و تعداد آثار در جشنواره قرآنی «حرف آورد» ویژه بانوان، رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی اظهار کرد: با اتمام اولین مرحله از جشنواره حرف آورد، بررسی و ارزیابی آثار ارسالی استان‌ها از نظر شاخصه‌های کمی، کیفی توسط هیات داوری در مرکز انجام و نتایج اعلام شد.

حقی، استان اردبیل را استان برتر کشوری به لحاظ کیفیت، تعداد آثار و شبکه‌سازی عنوان کرد و گفت: طبق اعلام از سوی ستاد مرکزی نهضت پیشرفت بانوان کشور، استان اردبیل به لحاظ کیفیت، کمیت و شبکه‌سازی رتبه برتر کشوری را کسب کرد که به رسم یادبود از طرف دبیرخانه مرکزی حرف آورد، از این استان تجلیل خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، افزود: با توجه به ادامه جشنواره حرف آورد با رویکرد تخصصی و انتشار آثار کیفی و پرمحتوا، استان اردبیل در نظر دارد با کمک اعضای نهضت پیشرفت بانوان اردبیل و شهرستان‌های تابعه، نسبت به شناسایی افراد مستعد و تشکیل کارگروه هیات داوری در استان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی به مهم‌ترین نتایج و بازخورد جشنواره حرف آورد در جامعه اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با ارتقای جشنواره حرف آورد، بتوانیم در سایه همکاری و عزم بیشتر، در راستای هویت بخشی به تبلیغ مردمی به ویژه در قشر بانوان صاحب سخن گام موثر برداریم.

انتهای پیام
captcha