اهدای کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4003878
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
با کمک خیران انجام شد؛

اهدای کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند خراسان‌جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از توزیع ۲۸۸ قطعه مرغ بومی با کمک خیران در راستای اجرای نهضت کمک‌های مؤمنانه بین خانواده‌های کمتر برخوردار استان خبر داد.

توزیع ۲۸۸ قطعه مرغ بومی بین خانواده‌های نیازمند خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 18 مهرماه اظهار کرد: اجرای نهضت کمک‌های مؤمنانه در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد روستائیان استان دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به شناسایی خانوارهای کم‌برخوردار در روستای شهرستان خوسف، بیان کرد: ۲۸۸ قطعه مرغ بومی اصلاح نژاد شده با مشارکت خیران در روستاهای بصیران، سیدان و علی‌آباد زارعین به صورت رایگان توزیع شد.

هنری، ارزش ریالی این مرغ‌های تخم‌گذار بومی را ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ۹۶ خانوار روستایی از اجرای این طرح بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در گذشته اکثر نیازهای روستائیان در روستا تأمین می‌شد، گفت: تلاش داریم تا در اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه کمک کنیم تا خانوارهای روستایی به خودکفایی برسند و روستاها از مصرف‌کننده به مولد تبدیل شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح توزیع مرغ بومی در روستاهای استان از سال ۹۸ در استان آغاز شده است، تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۱۹۰ هزار قطعه جوجه بومی اصلاح نژاد شده در استان توزیع شده و ۱۹ هزار خانوار روستایی از مزایای اجرای این طرح در استان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام
captcha