برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در آمل
کد خبر: 4006436
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در آمل

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: مرحله کشوری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم سازمان اوقاف با حضور ۱۷ شرکت‌کننده مازندرانی 26 مهرماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در آملحجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم دوشنبه 26 مهرماه در مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۱۷ مازندرانی در بخش آقایان و بانوان که در مرحله استانی حائز رتبه‌های برتر شده بودند، شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران تصریح کرد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف امسال نیز مانند سال گذشته ضبط و به مرکز ارسال شد تا در شبکه قرآن پخش و داوری صورت گیرد.

سیفی‌کناری با بیان اینکه مسابقات در نهایت صحت و سلامت برگزار شد، تصریح کرد: پس از داوری نفرات برتر به فینال مسابقات کشوری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به میزبانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha