فعالیت قرآنی بالغ بر ۱۵ هزار قرآن‌آموز در شهرستان عنبرآباد
کد خبر: 4006742
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

فعالیت قرآنی بالغ بر ۱۵ هزار قرآن‌آموز در شهرستان عنبرآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه بالغ بر ۱۵ هزار قرآن‌آموز در شهرستان عنبر آباد فعالیت قرآنی دارند، گفت: در شهر و روستاهای شهرستان عنبرآباد ۲۰۰ جلسه خانگی قرآن برگزار می‌شود که این مصداق نمایش نور قرآن در زندگی‌ها است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به مؤسسات قرآنی در شهرستان عنبرآباد، اظهار کرد: در پرتو قرآن خدمات بسیار ارزشمندی، مانند تشکیل کلاس‌ها و مجمع‌های قرآنی در عنبرآباد انجام شده است و امروز بالغ بر ۱۵ هزار قرآن‌آموز در شهرستان فعالیت قرآنی دارند.

وی با اشاره به این که در شهرستان عنبرآباد چهار مؤسسه قرآنی به‌صورت فعال فعالیت قرآنی انجام می‌دهند، بیان کرد: در شهر و روستاهای شهرستان عنبرآباد ۲۰۰ جلسه خانگی قرآنی برگزار می‌شود که این مصداق آوردن نور قرآن در زندگی‌ها است.

فضیلتی‌نیا با بیان اینکه کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های حفظ و قرائت مجلسی در کشور حاکی از انس مردم این شهرستان با قرآن است که می‌طلبد توجه جدی به آن شود، افزود: در ایام کرونا جلسات قرآنی به‌صورت مجازی برگزار شد و اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با همکاری و تعامل با خانه‌ها و مؤسسات قرآنی در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی کمک خواهد کرد.

وی به مشکلاتی که در مسیر آموزش قرآن در عنبرآباد وجود دارد همچون عدم مکان مناسب جهت برگزاری کلاس‌های قرآنی، نداشتن تجهیزات مناسب آموزش قرآن اشاره کرد و گفت: مسئولان و خیرین به امداد این مسیر نورانی بیایند. قرآن نور و هدایت به سوی نور است. نگاه خانواده‌ها اگر به سمت انس با قرآن برود یقیناً بسیاری از مشکلات خانواده‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha