مجمع خیران مدرسه‌ساز ظرفیتی ارزشمند در ایجاد فضای آموزشی است
کد خبر: 4026245
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
وزیر آموزش و پرورش:

مجمع خیران مدرسه‌ساز ظرفیتی ارزشمند در ایجاد فضای آموزشی است

وزیر آموزش و پرورش در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی سهیم در ساخت مدارس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز ظرفیت بسیار ارزشمندی برای رفع کمبود فضای آموزشی هستند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کرمان امروز ۱۴ دی ماه همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در پویش کرمان دانا با حضور وزیر آموزش و پرورش، در سالن اجتماعات مدرسه حیات طیبه اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این همایش بابیان اینکه خیران انسان‌های نیک‌اندیشی هستند و امر خیر مدرسه سازی کاری بی‌بدیل است، گفت: شما خشت روی خشت می‌نهید خشت‌هایی که شما را به بهشت می‌برد. اگر مجمع خیران مدرسه‌ساز نبود مشکلات زیادی در آموزش و پرورش و جامعه داشتیم، مجمع خیران مدرسه‌ساز ظرفیت بسیار ارزشمندی برای رفع کمبود فضای آموزشی هستند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 7000 هنرستان در کشور داریم که بیش از 900 هنرستان غیردولتی هستند، باید به هنرستان بیش از این بها داده شود، هنرستان‌ها باید تبدیل به هنرستان‌هایی با رویکرد شوند.

نوری تصریح کرد: اگر بخواهیم به شاخص‌های اجتماعی و توسعه انسانی برسیم باید به مهارت‌آموزی بیشتر توجه شود. در برنامه ششم توسعه 50 درصد دانش‌آموزان ما باید در دوره متوسطه کاردانش و فنی‌وحرفه‌ای تحصیل کنند که اکنون این میزان 35 درصد است.

انتهای پیام
captcha