راه‌اندازی مرکز مشاوره «امین» در دانشگاه آزاد خرم‎آباد
کد خبر: 4027041
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مشاوره «امین» در دانشگاه آزاد خرم‎آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد از اخذ پروانه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «امین» در این دانشگاه خبر داد.

سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آبادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد، سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد از اخذ پروانه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «امین» در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: به‌همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد پروانه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «امین» اخذ شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکید دانشگاه آزاد اسلامی و اعلام آیین‌نامه‌ای با عنوان «آیین‌نامه جامع مراکز مشاوره روانشناختی امین» به واحدهای دانشگاهی مبنی بر تشکیل مراکز مشاوره به‌صورت کلینیک و ارائه خدمات به‌صورت عمومی دنبال اخذ موافقت اصولی راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «امین» پس از طی مراحل قانونی، پروانه فعالیت این مرکز از سوی سازمان بهزیستی استان لرستان صادر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، راه‌اندازی مراکز مشاوره را گامی مهم در راستای فعالیت‌های آموزشی و عمومی دانشگاه در راستای کشف و پرورش استعدادها، کمک به تشکیل یک زندگی خوب با سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقای سطح مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست.

بهاروند یادآور شد: با توجه به برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد از استادان متدین، مجرب و متخصص امیدواریم این مرکز در زمینه انجام مشاوره‌های فردی و گروهی در زمینه‌های مختلف خانوادگی، ازدواج، عاطفی، تحصیلی، برنامه‌ریزی، مذهبی، انجام تست‌های روان‌سنجی و برگزاری کارگاه‌های خدمات مشاوره‌ای و مهارت‌های زندگی به دانشجویان و مردم شهرستان خرم‌آباد خدمات مطلوبی ارائه کند.

انتهای پیام
captcha