اشکذر شهرستان برتر در طرح ملی «فهما» شد
کد خبر: 4035375
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

اشکذر شهرستان برتر در طرح ملی «فهما» شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما خبر داد.

مظفر سالاری، کانون مساجد استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کانون مساجد، حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما اظهار کرد: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون‌های مساجد با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون دو دوره گذشته شاهد درخشش کانون‌های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان اشکذر توانست در بین شهرستان‌های شرکت کرده در این طرح پس از شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: در مجموع 429 شهرستان در سطح ملی فهما 1400 شرکت کردند که بر اساس ارزیابی‌ها 18 شهرستان بر اساس سطح بندی در 5 سطح انتخاب شدند که شهرستان اشکذر در سطح اول و رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

سالاری گفت: این سطح همچنان در مرحله ارزیابی قرار دارد که به صورت مرحله ای استان، شهرستان، منطقه، کانون‌های برتر انتخاب می‌شوند و توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: استان یزد دارای 850 کانون فرهنگی هنری است که توانسته اند در طرح ملی فهما نیز حضوری فعال داشته باشند و در دو دوره گذشته نیز رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha