معاون استاندار یزد با خانواده شهید دانش دیدار کرد
کد خبر: 4044901
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

معاون استاندار یزد با خانواده شهید دانش دیدار کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با حضور در منزل شهید حاج حسن دانش، شهید قرآنی فاجعه منا با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون استانداری یزد با خانواده شهید حسن دانشبه گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، 4 فروردین ماه با حضور در منزل شهید حاج حسن دانش، شهید قرآنی فاجعه منا با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

عزیزی، شهید حاج حسن دانش را افتخار دیار دارالعباده برشمرد و گفت: ایشان نه تنها از افتخارات و چهره‌های موفق استان، بلکه در کشور و جهان اسلام نیز باعث افتخار هستند و  مقام عالی شهادت نتیجه زحمات قرآنی، لقمه حلال پدر و شیر پاک مادر است.

وی با اشاره به مقام والای شهید بیان کرد: خداوند می‌فرماید در خانه شهید من خودم جایگزین شهید هستم و این نشان دهنده جایگاه رفیع شهدا است.

مادر شهید حاج حسن دانش نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

همچنین عزیزی با خانواده شهید حسین صابری دیدار و گفت‌وگو کرد که در این دیدار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و جانفشانی‌های آنان امنیت، اقتدار و سربلندی امروز کشورمان را رقم زده است.

پدر شهید والامقام صابری نیز در این دیدار گفت: در طول گذشت سه دهه از شهادت فرزندم این برای اولین بار است که یک مقام ارشد استان به دیدن ما می‌آید و از این جهت از شما که خود هم از خانواده معزز شهید هستید، تشکر می‌کنم.

یادآور می‌شود، شهید حسین صابری در عملیات قدس 5 در منطقه حورالعظیم در تاریخ 16 مرداد 64 و شهید حاج حسن دانش در  تاریخ دوم مهر سال 94 در فاجعه منا در عربستان به فیض شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha