توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4048899
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
همزمان با وفات حضرت خدیجه(س)

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در چهارمحال‌وبختیاری

دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه ضیافت الهی و سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

توزیع گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از ستاد فهمای استان، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در آیین توزیع بسته‌های گوشت متبرک قربانی، اظهار کرد: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی یک و نیم کیلویی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا در بین نیازمندان توزیع شد.

مظاهری ادامه داد: این اقدام معنوی همزمان با ماه ضیافت الهی و با هدف امیدآفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که چهارمحال و بختیاری درگیر مشکلات مربوط به ویروس کروناست صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بسته‌های گوشت متبرک قربانی با همت اعضای کانون‌های مساجد در ۲۷ نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان‌های بروجن، کیار، کوهرنگ و سامان توزیع می‌شود.

مظاهری افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تا کنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم در ۱۲ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قربانی و در چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی گفت: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه‌‌های پشتیبانی و فرهنگی مؤسسه حضرت خديجه(س) و مشارکت در طرح‌های قربانی در اول هر ماه قمری می‌توانند برای پرداخت نذورات خود از طریق سایت این مؤسسه و همچنین پرداخت‌های نقدی که در سایت اعلام شده است، اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha