نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه های اخلاقی امام خمینی(ره)» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4061509
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه های اخلاقی امام خمینی(ره)» در کردستان برگزار شد

نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه های اخلاقی امام خمینی(ره)» امروز، 11 خردادماه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برگزار شد.

نشست تخصصی آراء و اندیشه‌های امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ عبدالملکی، مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان در نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه‌های اخلاقی امام خمینی(ره)» که امروز، 11 خردادماه در اداره فنی و حرفه‌ای استان کردستان برگزار شد، شخصیت امام خمینی(ره) را اجماعی از سیاستمداری، عالم بودن، کاریزما بودن، ساده‌زیستی و فقیه بودن دانست و اظهار کرد: اخلاق‌مداری، مبنای اصلی تفکرات و سرلوحه اقدامات امام راحل بوده و لازم است که امروز با بهره‌مندی و آشنایی با اخلاقیات امام، تحول اساسی در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: جهاد تبیین مانند واجبات دینی لازم‌الاجرا است و باید در مقابل دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی اجرا شود.

مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی ایستادگی در مقابل دشمن، بیان کرد: در عرصه اقتصادی با شناسایی ظرفیت‌ها و تدوین برنامه‌ها می‌توان دشمن را به زانو درآورد تا عظمت انقلاب دیده شود.

وی گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب است و باید علاوه بر دستاوردهای موشکی و نظامی به معرفی فناوری‌های علمی کشور نیز بپردازیم.

عبدالملکی افزود: امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی وارد جنگ رسانه شده است؛ بسیجیان و هادیان سیاسی باید با تخصص لازم وارد نبرد فرهنگی شوند تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

وی در پایان یادآور شد: راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است و این موضوع باید به گفتمان تبدیل شود تا انقلاب به درستی بین نسل جوان معرفی شود.

انتهای پیام
captcha