اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص ویژه ایام رحلت امام در استان زنجان
کد خبر: 4062436
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص ویژه ایام رحلت امام در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان زنجان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، سعید احمدی مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: حضرت امام(ره) شخصیتی کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر بعد از ائمه معصومین(ع) بود، او با چنین شخصیتی توانست در مقابل ظلم و استکبار بایستد و انقلاب را به پیروزی برساند.

در ادامه افزود: بیش از ۲۰۰ مراسم نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد توسط روحانیون مستقر، هیئات و تشکل‌های دینی در استان زنجان برگزار شد.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری کارگاه امام‌شناسی، همایش روحانیان، وعاظ و هیئت‌های مذهبی، تبیین ویژگی‌های سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی حضرت امام و برپایی دسته‌جات عزاداری، سخنرانی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در خطبه‌های نماز جمعه و مراسمات مذهبی، توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان به همت ائمه جماعات و کمک‌های مومنانه و دلجویی از مستمندان و ولی‌نعمتان انقلاب از دیگر برنامه‌هاست زیرا یکی از دغدغه‌های امام راحل کمک به نیازمندان و مستمندان بود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تقویت پیوند اندیشه‌های امام و امت به نسل جوان، تبیین شکست‌ناپذیری خط امام و اعزام مبلغ از دیگر برنامه‌هایی بود که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد انجام گرفت.

وی یادآور شد: این مراسم‌‌ها در سطح استان که با محوریت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) است، در مساجد و نهادهای مختلف استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha