مراسم اعتکاف رمضانیه در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4132208
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

مراسم اعتکاف رمضانیه در اسدآباد برگزار می‌شود

مسئول اعتکاف شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه ویژه بانوان و آقایان در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم معنوی از 21 ماه مبارک رمضان به‌مدت سه روز برگزار می‌شود.

مراسم اعتکافعلیرضا علیخانی، مسئول ستاد مردمی اعتکاف اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اعتکاف رمضانیه برای اولین بار در اسدآباد به همت ستاد مردمی اعتکاف این شهرستان ویژه بانوان و آقایان در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف اسدآباد هزینه اعتکاف‌ رمضانیه امسال را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای دانش‌آموزان این مبلغ به‌صورت نیم بها و ۱۰۰ هزار تومان است، علاقه‌مندان برای شرکت در اعتکاف می‌توانند مبلغ تعیین شده را به حساب ۵۸۹۲۱۰۱۳۹۸۵۲۸۱۴۷ واریز و رسید آن را به شماره ۰۹۱۸۰۱۸۳۹۶۶ ارسال کنند.

علیخانی با بیان اینکه مراسم اعتکاف از قبل از اذان صبح روز چهارشنبه، ۲۳ فروردین‌ماه شروع و تا بعد از اذان مغرب روز جمعه، ۲۵ فروردین‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: معتکفان می‌توانند سه‌‌شنبه، ۲۲ فروردین‌ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ وارد مسجد شوند و سحری اولین روز اعتکاف را با خود به همراه داشته باشند.

وی همچین یادآور شد: افراد معتکف وسایلی همچون مهر و تسبیح، قرآن و مفاتیح کوچک، داروهایی که باید مصرف کنند، پتو و بالش، لباس راحت، وسایل استحمام، مسواک و شانه و سحری اول، تنقلات مفید و سالم همراه داشته باشند و از آوردن اشیای گران‌قیمت مثل پول و طلا... و اشیای ممنوعه مثل سیگار و چاقو و ... خودداری کنند.

علیخانی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال اعتکاف شهرستان با آیدی https://eitaa.com/etekaf_asadabad در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۱۴۹۲۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha