جمعیت هلال‌احمر سیستان‌و‌بلوچستان آماده ارائه خدمت به مردم است
کد خبر: 4137099
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

جمعیت هلال‌احمر سیستان‌و‌بلوچستان آماده ارائه خدمت به مردم است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این جمعیت،‌ با تکیه بر اصل حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با کمک خیران در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، با تجهیزات و امکانات لازم، آماده ارائه خدمات به مردم است.

جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان، علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، گفت: از مجموع خدمات ارائه شده، ۲۹۵ نفر از خدمات ارتوپدی، ۶۵۷ نفر خدمات فیزیوتراپی، ۱۹۰ نفر کاردرمانی و ۱۶ نفر از خدمات گفتار درمانی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در مرکز توانبخشی هلال‌ احمر سیستان و بلوچستان خدماتی نظیر ساخت کفش طبی، ساخت پروتزهای اندام برای افرادی‌ که دچار قطع عضو هستند و همچنین فیزیوتراپی با حضور نیروهای مجرب، با انجام خدمات پیشرفته‌ به مراجعان ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران کرونا، اهدای کالاهای پزشکی به افراد فاقد شناسنامه با مشارکت صلیب سرخ و مرکز خیریه PDA، انجام واکسیناسیون کرونا ویژه اتباع خارجی و واکسیناسیون حجاج از دیگر اقدام انجام شده توسط مرکز توانبخشی هلال احمر بوده است.

میربهاءالدین گفت: جمعیت هلال‌احمر با تکیه بر اصل حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با کمک خیران در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، با تجهیزات و امکانات لازم، آماده ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام
captcha