طرح جامع «در مسیر نور» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4146932
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

طرح جامع «در مسیر نور» در یزد اجرا می‌شود

طرح جامع «در مسیر نور» با هدف آموزش تخصصی و ویژه حفظ قرآن کریم و به یاد شهید حسن دانش به همت مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه یزد برگزار می‌شود.

طرح جامع «در مسیر نور»به گزارش ایکنا از یزد، طرح جامع «در مسیر نور» با هدف آموزش تخصصی و ویژه حفظ قرآن کریم و به یاد شهید حسن دانش به همت مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه یزد برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این طرح در ایام تابستان سه الی چهار جزء قرآن کریم را حفظ می‌کنند و در دوره مفاهیم تخصصی، کارگاه سواد رسانه، اردوهای تفریحی و کاربردی نیز حضور خواهند یافت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با شماره 03536224093 تماس بگیرند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین شرکت‌کنندگان همزمان در طرح «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن» عضو خواهند شد.

«شهد سبز» از دیگر طرح‌هایی است که توسط مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه یزد با برگزاری کلاس های حفظ ویژه مقطع ابتدایی و متوسطه ویژه تابستان اجرایی می‌شود.

آموزش تخصصی حفظ ترتیبی، آموزش قواعد روخوانی و روان‌خوانی، آموزش تخصصی فصیح‌خوانی در قالب طرح بشری، آموزش مفاهیم کاربردی و ترجمه لغات پرتکرار، بیان تفسیر روان آیات و داستان‌های قرآنی، اهدای گواهینامه حفظ و مفاهیم، آماده‌سازی برای مسابقات دانش‌آموزی، اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان از مزیت‌های این طرح اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با شماره گویا 03591010114 تماس گرفته و یا به سایت مؤسسه به آدرس https://mqjy.ir/ مراجعه کنند. مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه یزد در ابتدای خیابان سید گل‌سرخ، کوچه ششم واقع شده است.

انتهای پیام
captcha