طرح «طراوت» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4149465
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

طرح «طراوت» در یزد آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از اجرای فاز سوم طرح «طراوت» ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت در بین نوجوانان و جوانان این استان خبر داد.

دیدار رئیس کانون مساجد یزد با معاون فرمانداربه گزارش ایکنا از یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد، امروز، 31 خردادماه در دیدار با ابوالفضل اکبری معاون فرماندار یزد که با هدف برنامه‌ریزی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد برگزار شد، با اشاره به آمار 855 کانون فرهنگی هنری در سطح استان گفت: از این تعداد حدود 400 کانون مربوط به شهر یزد است که برنامه‌های فرهنگی و هنری را در قالب کانون‌ها در مساجد برگزار می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تابستان برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد آغاز شده و افتتاحیه این برنامه‌ها در مساجد با حضور اقشار مختلف بویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی، هدف از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت را جذب جوانان و نوجوانان به مساجد برشمرد و افزود: سعی شده با برنامه‌ریزی، برنامه‌های متنوعی در مساجد اجرایی شود و همه اقشار بویژه نوجوانان تحت پوشش قرار گیرند.

رستگاری، «طراوت» را از جمله طرح‌های اوقات فراغت بیان کرد که فاز سوم آن ویژه تابستان آغاز شده و از علاقه‌مندان ثبت‌نام به عمل می‌آید.

ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: اوقات فراغت به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی در استان است که توسط سازمان‌های مختلف در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: مسجد بهترین جایگاه برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت است که سعی می‌کنیم ظرفیت‌های خود را در اختیار کانون‌های مساجد قرار دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha