خون یحیی نبی و زوال رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4159395
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

خون یحیی نبی و زوال رژیم صهیونیستی

خون یحیی و خون حسین(ع) را منتقمی بوده و هست و حاشا که حسین علیه السلام هواداران کویش را چو جان خویشتن ندارد! خون قاسم، ابومهدی و شهدای جبهه مقاومت نیز همچنان در جوشش خواهد بود تا آن زمان که با قصاص اولیای شیطان و رسوایی خائنان به دست منتقمان؛ این خون آرام گیرد.

به گزارش ایکنا، دفاع‌پرس نوشت: سعید شهرابی‌فراهانی، مدیر مرکز پژوهش و مطالعات ضد صهیونیستی طی یادداشتی نوشته است، اخیراً در داخل رژیم اشغالگر قدس شریف، تظاهرات و اعتراضات بزرگی در مورد نظام قضایی این کشور برگزار شده است. این تظاهرات به دلیل رویکرد برخی قسمت‌های از جامعه اسرائیل نسبت به عدالت و شفافیت در عملکرد سیستم قضایی بوده است. مردم صهیونیست اعتقاد دارند که اعضای نظام قضایی به طور کامل به قوانین و اصول عدالت ملزم نیستند و ناملایمت‌ها و فساد در این ساختار وجود دارد.

جالب اینکه نتانیاهو، نخست ‌وزیر فاسد و خونریز این رژیم غاصب، در پرونده فسادی که علت تشکیل دادگاهی است متهم است، و زمینه‌های دیگری برای پرونده‌های دیگر وی فراهم شده است که بیشتر وی به دنبال فرار از پاسخگویی به افکار عمومی درخصوص سواستفاده‌ها و جنایات خود است.

بعضی از شخصیت‌های سیاسی و صنعت جامعه مدنی همچنین ادعا می‌کنند که نظام قضایی مذکور در رابطه با مخترع جدید کروناویروس تلاش می‌کند تا به گسترش حریصانه‌ای بپردازد. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در این ارتباط اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی در سی امین هفته پیاپی علیه طرح اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند؛ در تقاطع کابلان در تل آویو بیش از ۲۰۰ هزار نفر حضور داشتند. علاوه بر تل‌آویو در حیفا، بئر السبع، قدس، کفارسابا، روش بینا، هرتزلیا، مودیعین، مفرق کرکور، مفرق گوما و دیگر نقاط اراضی اشغالی نیز راهپیمایی‌های اعتراضی مشابهی برگزار می‌شود.

بیش از ۱۰ هزار نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی مخالفت خود با تصویب اصلاحات قضائی را اعلام کرده و تهدید کرده بودند که در صورت تصویب این لایحه از خدمت نظامی تمرد خواهند کرد. مهمترین تحلیل این اعتراضات این است که در حالی که بخش عمده ای از جامعه توجه فراوانی به امنیت ملی و امور خارجی دارد اما در حال حاضر اعتراضات علیه اصلاحات نظام قضایی در 150 نقطه فلسطین اشغالی وارد سی امین هفته خود شده است.

نقل است که چون بدکاران امت یهود، خون حضرت یحیی نبی‌(علی نبیّنا و آله و علیه صلوات الله) را بر زمین ریختند؛ آن خون همچنان می‌جوشید تا اینکه آمران و عاملان شهادت آن مظلوم دوران قصاص شدند و در امت آخرین پیامبر نیز مظلومی است همانند جناب یحیی و حسین نام؛ که نابکاران خونش را در بیابانی نزدیک به دو نهر آب با کام عطشان بر زمین ریختند. سر مطهر پسر پیامبر را مانند یحیای مظلوم در تشت طلا به نزد فرزند شخصی بدکاره پیشکش کردند و آن رأس شریف را بر نیزه منزل به منزل گرداندند ... و روزگار چرخید و گردید تا داغدیدگان حسین؛ به گرد هم جمع شدند تا مرام و اعتقاد او را به پا دارند و مستضعفین را به فرزند موعود حسین رهنمون باشند. بدکاران زمان عزم قتل ایشان کردند. شیداییان حسین به همو اقتدا کردند و پا پس نکشیدند تا خون‌شان زمین را آذین شد.

خون یحیی و خون حسین را منتقمی بوده و هست و حاشا که حسین – علیه السّلام – هواداران کویش را چو جان خویشتن ندارد! خون قاسم، ابومهدی و شهدای جبهه مقاومت نیز همچنان در جوشش خواهد بود تا آن زمان که با قصاص شدن اولیای شیطان و رسوایی خائنان به دست منتقمان؛ این خون آرام گیرد. قتله‌ شهدای مظلوم، آن را دیر و دور می پندارند ولیکن ما آن را نزدیک می‌بینیم؛ زیرا این کلام حق است که : «انّا من المجرمین منتقمون»!

انتهای پیام
captcha