داوری مرحله استانی مسابقات «مدهامتان» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4161281
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

داوری مرحله استانی مسابقات «مدهامتان» در یزد آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از آغاز داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این استان خبر داد.

محسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزدمحسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان گفت: داوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی در دو گروه آقایان و بانوان در یزد آغاز شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی که به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، 359 نفر از فعالان قرآنی استان از کانون‌های مساجد ثبت‌نام کردند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد افزود: این دوره از مسابقات در بخش‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ جز 30، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، ترتیل، اذان و مکبری نماز برگزار می‌شود.

رستگاری، بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را در رشته‌های معارف اهل بیت (ع) با 118 نفر، مفاهیم با 104 نفر و حفظ جز 30 با 60 نفر اعلام کرد و گفت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان توسط هشت نفر از اساتید برجسته استانی داوری می‌شود که برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha