۸۰۹ مددجوی استان فارس شاغل شدند
کد خبر: 4165339
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

۸۰۹ مددجوی استان فارس شاغل شدند

مدیرکل امداد فارس گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۸۰۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس شاغل شدند.

مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس

به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس امروز، ۵ مرداد با حضور در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان از جنبه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... و ایجاد درآمد پایدار برای افراد، گفت: در ۵ ماهه امسال ۸۰۹ نفر از مددجویان استان شاغل شدند.

وی افزود: از تعداد طرح‌های ایجاد شده مذکور، ۳۷۲ طرح برای زنان و ۴۳۷ طرح برای مردان بوده است که ۳۸۹ از این طرح‌ها در روستا‌ها و ۴۲۰ طرح در شهر‌های استان ایجاد شده همچنین برای این طرح ۹۷ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است.

مدیرکل امداد فارس در ادامه با اشاره به عناوین شغلی مددجویان، گفت: از مجموع طرح‌های شغلی ایجادشده ۱۸۶ مورد مشاغل خدماتی، ۳۳۹ مورد دام پروری و پرورش طیور، ۴۰ مورد حمل و نقل، ۴۸ مورد صنعتی و معدنی، ۱۶ مورد کشاورزی، ۸ مورد فرش و گلیم و ۱۷۲ مورد سایر مشاغل را تشکیل می‌دهد.

موصلی در پایان از اختصاص تسهیلات به مددجویان کمک امداد برای راه‌اندازی کارگاه‌های خوداشتغالی خبر داد و یادآور شد: در سال جاری میزان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد فارس اختصاص یافته است.

انتهای پیام
captcha