رقابت 359 یزدی در شانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان»
کد خبر: 4168179
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

رقابت 359 یزدی در شانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از رقابت 359 نفر از فعالان قرآنی استان در شانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» خبر داد.

محسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزدمحسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان در استان با معرفی برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 359 نفر از فعالان قرآنی و عضو کانون‌های مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد ثبت‌نام و در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رستگاری افزود: این مسابقات به صورت حضوری و غیرحضوری در قالب ارتباط تصویری و دو گروه آقایان و بانوان برگزار و برترین‌ها به مرحله استانی راه یافتند و آثار توسط هشت نفر از اساتید برجسته استان مورد داوری قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد بیان کرد: نفرات برگزیده رشته‌های حفظ کل، ترتیل، قرائت قرآن کریم و اذان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

یادآور می‌شود برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات مدهامتان که مهرماه سال‌جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha