شادی ۱۶ هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی در فصل مهر
کد خبر: 4171478
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
زنگی با نوای «جشن عاطفه‌ها»؛

شادی ۱۶ هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی در فصل مهر

هم‌زمان با سراسر کشور، جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را در قالب جشن عاطفه‌ها و پویش «فصل مهر» به دست هم‌نوعان نیازمند خود برسانند.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، هم‌زمان با سراسر کشور، جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را در قالب جشن عاطفه‌ها و پویش «فصل مهر» به دست همنوعان نیازمند خود برسانند و همگی با شادی و نشاط به تحصیل بپردازند.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، چهارم مهرماه، در آیین «جشن عاطفه‌ها» که به صورت نمادین در «دبستان حیات طیبه ۲» اردبیل با حضور معاون فرهنگی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل نیز نواخته شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمندشان اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه پویش «فصل مهر» نیز از سوی کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد تا کمک‌های مردمی در قالب این پویش به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد، بیان کرد: ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار همزمان با آغاز سال‌تحصیلی در خیابان و میادین اصلی شهر دایر شد تا مساعدت‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مردم نیک‌اندیش استان اردبیل تا کنون بیش از ۱۳ میلیارد تومان به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند، گفت: امروز شاهد کمک‌های دانش‌آموزان مهربان هستیم که قطعا این مساعدت‌ها با افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته رو به رو خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک شده بود.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار دانش آموز و ۷۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: جشن عاطفه‌ها فرصت مغتنمی است تا به یاری کودکان و نوجوانان نیازمند بشتابیم تا آن‌ها با آسودگی خاطر به تحصیل پرداخته و فردای بهتری را برای خود رقم بزنند.

حسین‌نژاد ضمن قدردانی از سازمان آموزش و پرورش، صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی و مراکزنیکوکاری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها، بیان کرد: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری به صورت محله محور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تا در قالب جشن عاطفه‌ها این کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این مراسم به صورت نمادین در مدرسه حیات طیبه اردبیل برگزار می‌شود تا با همراهی مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان کمک‌های جمع‌آوری شده در آموزشگاه‌های استان تقدیم اولیای دانش آموزان نیازمند شده تا در آستانه سال‌تحصیلی شرایط مطلوبی را در رفع نیاز دانش‌آموزان اعم از کیف، کفش و لوازم التحریر را شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha