رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر در شهرستان قائم‌شهر
کد خبر: 4171631
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر در شهرستان قائم‌شهر

رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش و خیرین قائم‌شهر با حضور مسئولان استانی در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

عکس رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر در شهرستان قائمشهر

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امدادامام(ره) مازندران، رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش و خیرین قائم‌شهر با حضور مسئولان استانی در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مهدی رحمان‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تبریک آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۱۶ هزار و  دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، اصناف، مراکز نیکوکاری، خیرین و مردم نیکوکار استان مایحتاج تحصیلی برای همه دانش‌آموزان تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به پویش «آینده‌ساز باشیم» و رشد صد درصدی آن، افزود: سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد و امسال تاکنون ۲۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده و پیش‌بینی ما تحقق ۴۰ میلیارد تومان است.

رحمان‌زاده تصریح کرد: امسال در کل استان ۱۰۲ پایگاه سیار و ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعال بوده و هم‌چنین روز گذشته همراه با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدارس استان در میان همدلی دانش‌آموزان به صدا درآمد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) مازندران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: راحت‌ترین روش برای مشارکت در این پویش از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱#  است که خیران می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha