دومین دوره «استم‌تاک» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4176821
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی؛

دومین دوره «استم‌تاک» در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری دومین دوره «استم‌تاک» خبر داد و گفت: رویداد علمی، فرهنگی و مسابقه‌ای با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی ۴ استان غرب کشور «کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام» ۸ آبان‌ماه به میزبانی علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهدی جایمند سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مهدی جایمند، سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی در محل برپایی همایش دو روزه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اردوگاه امام حسن(ع) شهرستان صحنه در گفتگو با خبرنگار ایکنا از کرمانشاه از برپایی رویداد علمی، فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۸ آبان‌ماه سال‌جاری میزبان یک رویداد علمی، فرهنگی و در عین حال مسابقه‌ای خواهد بود.

وی افزود: کرمانشاه میزبان دومین دوره «استم‌تاک»؛ رویدادی علمی برای ارائه دانشجویان به دو زبان فارسی و انگلیسی در زمان در نظر گرفته شده ۶ دقیقه‌ای است.

هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این رویداد علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۴ استان غرب کشور «کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان» حضور خواهند داشت همچنین احتمالاً شاهد حضور دانشگاه رازی در این همایش علمی باشیم.

جایمند افزود: اختتامیه این رویداد روز ۸ آبان با معرفی برگزیدگان در آمفی تئاتر دانشکده پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: برپایی همایش و رویداد‌هایی اینچنین مشوقی برای دانشجویان است که بیشتر به دنبال علم بروند همچنین نحوه ارائه علمی را بیاموزند.

وی در پایان با دعوت از علاقه‌مندان به حضور در رویداد‌های علمی، گفت: علاوه بر شرکت‌کنندگان در این رویداد، تمامی دوستداران همایش‌ها و رویداد‌های علمی می‌توانند در تاریخ یاد شده از ساعت ۹ صبح در آمفی تئاتر دانشکده پزشکی حضور یابند و از مطالب ارائه شده بهره بگیرند.

انتهای پیام
captcha