تبلیغ دینی رقیب فعالیت‌های شیطانی است
کد خبر: 4182018
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
حجت‌الاسلام ربانی:

تبلیغ دینی رقیب فعالیت‌های شیطانی است

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی گفت: تبلیغ دینی به‌نوعی رقیب فعالیت‌های شیطان برای دوری از بندگی خداوند است و ضروری است با توجه به دانش، آموزش و توسعه علمی برای جذب مخاطبان، گستره دایره بندگی و عبادت خداوند به نحو بهتری گسترش یابد.

حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی در دومین دوره آموزشی ائمه جماعات وزارتخانه جهاد کشاورزی گفت: اقامه نماز جماعت و تلاش برای حضور بیشتر کارکنان در نماز جماعت بخشی از وظایف سربازان امام زمان(عج) و روحانیون مکرم است.

وی افزود: تبلیغ دینی به‌نوعی رقیب فعالیت‌های شیطان برای دوری از بندگی خداوند است و ضروری است با توجه به دانش، آموزش و توسعه علمی برای جذب مخاطبان گستره دایره بندگی و عبادت خداوند به نحو بهتری گسترش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: همانطور که مردان و زنان زیادی در دوران دفاع مقدس خود را وقف ترویج دین مبین اسلام کردند و در این دوران نیز باید هم‌سو با این عزیزان در مسیر جهاد مقدس ترویج نماز قدم برداشت.

لازم به ذکر است، دومین نشست دوره آموزشی ائمه جماعات سازمان‌های تابعه و وزارت جهاد کشاورزی امروز چهارشنبه 24 آبان به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، با حضور ائمه جماعات این وزارت خانه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha