مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
کد خبر: 4207169
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند

امام جمعه چهاربرج گفت: اقشار مختلف مردم و دولتمردان دست در دست یکدیگر دهند و برای رفع مشکلات اقتصادی کشورمان کمر همت ببندند.

حجت‌الاسلام اصغرجلالی، امام جمعه چهاربرجحجت‌الاسلام اصغرجلالی، امام جمعه چهاربرج، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن اینکه فرا رسیدن نوروز 1403 و تقارن آن با  آغاز ماه رمضان را تبریک گفت بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از فیوضات الهی این ایام تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان این است که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که در سخنرانی نوروزی بر آن تأکید داشتند گام‌های بلندی بردارند.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال به صورت جدی گام بردارند، ادامه داد: مردم و دولت باید هماهنگ با یکدیگر در این زمینه اهتمام کنند و با برنامه کاربردی گام بردارند.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی اینکه مردم و دولت به کمک هم برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند، اضافه کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید به کار بسته شود.

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال ابعاد مختلف شعار سال را به‌ وضوح تبیین کردند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند؛ جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان ندارد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی باید موانعی که پیش روی تولید وجود دارد، با جدیت از سر راه بردارند، گفت: اقدامات تسهیلگر باید جدی‌تر دنبال شود در این راستا منابع مالی و امکانات کافی در اختیار آحاد مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد تا اینکه تولید بیش از پیش رونق پیدا کند.

انتهای پیام
captcha