تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر برای حمایت از عملیات «وعده صادق» و طرح «نور» + فیلم
کد خبر: 4210628
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر برای حمایت از عملیات «وعده صادق» و طرح «نور» + فیلم

فرمانده سپاه کربلای مازندران از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین «وعده صادق» و طرح «نور» در روز 30 فروردین‌ماه در سواحل دریای خزر خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندرانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، 27 فروردین‌ماه در سخنانی از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر خبر داد.

وی با بیان اینکه با نظر استاندار مازندران از همه ظرفیت‌های استان برای اجرای و انجام این زنجیره انسانی که مطالبه و نظر آحاد و اقشار مختلف جامعه است، باید بهره‌گیری شود، اظهار کرد: به همین منظور در جلسه‌ای، با هدف بسیج نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های لازم تاکید شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران زمان تشکیل این زنجیره انسانی را ۳۰ فروردین‌ماه جاری، ساعت ۱۰ در سراسر سواحل استان اعلام کرد و افزود: برآورد ما این است که حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردان و زنان غیور استان در این پویش شرکت کنند.

به‌گفته سردار مسلمی، پیام مردم استان با برگزاری این پویش حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از نیرو‌های فراجا در اجرای طرح حجاب و عفاف و مقابله با آن دسته قلیل از گروه‌ها و افراد هنجارشکن در این حوزه است.

انتهای پیام
captcha