اجرای «زندگی با آیه‌ها» برای زمانی طولانی ادامه دارد
کد خبر: 4210786
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی:

اجرای «زندگی با آیه‌ها» برای زمانی طولانی ادامه دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست آسیب‌شناسی حرکت هم‌افزای ملی «زندگی با آیه‌ها» بر ادامه‌دار بودن این حرکت تاکید کرد و گفت: «زندگی با آیه‌ها» برای مدت طولانی در کشور به اجرا در بیاید.

اجرای «زندگی با آیه‌ها» برای زمانی طولانی ادامه داردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه آسیب‌شناسی حرکت هم‌افزای ملی «زندگی با آیه‌ها» با حضور مدیران رسانه‌ای و قرآنی کشور به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه گزارش‌هایی از اجرای اقدام‌هایی که این حرکت ملی تاکنون انجام شده ارائه شد و آسیب‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر، برنامه‌ها و راهکار‌های خود را برای ادامه مسیر این حرکت هم‌افزای ملی و اثرگذاری بیشتر آن در سطح جامعه مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم به ادامه‌دار بودن این حرکت ملی تأکید کرد و گفت: «زندگی با آیه‌ها» برای مدت طولانی در کشور به اجرا درمی‌آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: باید به تناسب گروه‌ها و شرایط زمانی مختلف، برنامه‌ریزی‌های متنوعی داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری این حرکت ملی را در کشور بیشتر کنیم.

انتهای پیام
captcha