بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
کد خبر: 4211891
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در استان، از رقابت ۱۵ هزار و ۳۲۴ نفر در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

کنکوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه یزد، سیدمحسن میرحسینی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در استان گفت: در سال جاری ۱۵ هزار و ۳۲۴ نفر در استان یزد برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها داوطلب شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۱۶۷ نفر در محل دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال درصد شرکت داوطلبان زن در استان یزد ۶۳ درصد و داوطلبان مرد ۳۶ درصد است، افزود: در این آزمون ۹ هزار و ۶۸۸ نفر داوطلب زن و پنج هزار و ۶۳۶  نفر داوطلب مرد هستند.
 
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد گفت: محل آزمون داوطلبان گروه‌ آموزشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
 
میرحسینی ادامه داد: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت. محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
 
وی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبانی که حوزه امتحانی آن‌ها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبانی که حوزه امتحانی آن‌ها ساختمان‌های توحید و  علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند. 
 
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از سوم تا پنجم اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال است. به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.
انتهای پیام
captcha