بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
کد خبر: 4212234
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 5 اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احسان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی کرده و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعاً اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدف‌گذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام
captcha