یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4212513
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری یادواره شهید گمنام این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با چهارمین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر برگزار می‌شود.

یادواره شهید گمنام دانشگاه علم و هنر یزدسید محمد کاظمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و هنر یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مراسم یادواره شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم به‌مناسبت چهارمین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر از ساعت 19:30 روز سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: سخنران این مراسم آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند. مداحی مجتبی رمضانی و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.
 
مشاور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانشجویان استان، انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان و تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا را از اهداف این مراسم برشمرد.
 
کاظمی گفت: به برکت وجود شهدا مکان دانشگاه محملی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهور اسلامی، رشد و بالندگی و پشرفت جوانان باشد.
انتهای پیام
captcha