فیلم زندگی شهید «محمود اخلاقی» تولید می‌شود
کد خبر: 4212702
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
در سمنان

فیلم زندگی شهید «محمود اخلاقی» تولید می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی شهدای این استان جمع‌آوری شده است، گفت: ساخت فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم فوتبال آزادی سمنان در دستور کار است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، هشتم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه مستندسازی، تهیه فیلم و رمان در مورد کنگره شهدا به‌صورت ویژه با همکاری سازمان صدا‌وسیما در دستور کار است، گفت: با سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید سمنان از اولویت‌های کاری این استان در سال جاری است که در این راستا مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان سمنان جمع‌آوری شده است.

استاندار سمنان از ساخت فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید «محمود اخلاقی» و سریال «تیم فوتبال آزادی سمنان» خبر داد و افزود: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز اظهار کرد: تمامی محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه به محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید که بر این اساس پیشنهاد در خصوص زمان برگزاری کنگره بزرگداشت، دهه اول اردیبهشت ۱۴۰۴ است.

وی با تأکید بر اینکه تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان مدنظر است، یادآور شد: توجه ویژه به عملیات مرصاد از دیگر مواردی است که در قالب برگزاری کنگره سه هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام
captcha