تبعیت از ولایت، عامل خنثی‌سازی ترفندهای استکبار است
کد خبر: 1315136
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
حجت‌الاسلام همتیان:

تبعیت از ولایت، عامل خنثی‌سازی ترفندهای استکبار است

گروه اجتماعی: معاون تذهیب حوزه علمیه قم گفت: باید دشمن را شناخت و با سلاح ایمان و تبعیت از ولایت، ترفندهای استکبار را خنثی کرد، ایمان و تبعیت از ولایت، عامل خنثی‌سازی ترفندهای استکبار است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد همتیان، معاون تذهیب حوزه علمیه قم امروز، 19 آبان در مراسم سوگواری خامس آل عبا در مسجد جامع شهرکرد گفت: باید دشمن را شناخت و با سلاح ایمان و تبعیت از ولایت، ترفندهای استکباری را خنثی کرد.



وی با تسلیت شهادت حضرت امام حسین(ع) به نقش علم و عالم در جامعه پرداخت و تصریح کرد: علما در ترویج احکام نورانی اسلام نقش ویژه‌ای داشته‌اند.



حجت‌الاسلام همتیان خاطرنشان کرد: در عصر حاضر، امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از قیام عاشورا رژیم ستمشاهی را شکست داد و انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.



مدرس اخلاق حوزه علمیه با اشاره به پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، ادامه داد: با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام معادلات دشمنان به هم زده شد.



حجت‌الاسلام همتیان افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است که برای ترویج اسلام ناب محمدی به فرمان امام خمینی(ره) گوش جان دادند و خون پاک و مطهرشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.



حجت‌الاسلام همتیان به حدیثی از امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت اباعبدلله‌الحسین(ع) فرمودند: خداوند انسان را خلق کرد تا او را بشناسد و وقتی انسان خداوند را شناخت او را عبادت می‌کند و بنده دیگران نمی‌شود.



وی با اشاره به راه خداشناسی، تصریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند: هر کس باید در زمان خود امام عصرش را بشناسد و با شناخت آن می‌تواند موحد باشد.

captcha