امام سجاد(ع) برای تبلیغ زبان دعا را برگزید
کد خبر: 1325587
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

امام سجاد(ع) برای تبلیغ زبان دعا را برگزید

گروه خبرنگاران افتخاری / حمیدرضا گل‌محمدی: روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در مراسم سوگواری سالروز شهادت امام سجاد(ع) که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) نجارکلای جدید این شهرستان برگزار شد، گفت: امام سجاد(ع) برای تبلیغ زبان دعا را برگزید.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در مازندران، حجت‌الاسلام علی رضایی، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این مراسم که روز هشتم آذرماه برگزار شد، با اشاره به این مطلب که امام سجاد(ع) الگوی صبر و مقاومت و زینت عبادت‌کنندگان است، گفت: آن امام همام سال‌های سخت بعد از عاشورا را با عشق و ارادت به پدرگرامیش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پشت سر گذاشت و لحظه‌ای یاد و خاطره عاشورا را از یاد نبرد.



وی افزود: در تاریخ آمده تا سال‌ها بعد امام سجاد(ع) به بهانه‌های مختلف این واقعه را برای مردم بیان می‌کرد و اشک می‌ریخت و یاد شهدای کربلا را در دل‌های مردم زنده نگه‌ می‌داشت.



رضایی تصریح کرد: امام سجاد(ع) در زمانی که اجازه سخنرانی نداشت و نمی‌توانست آموزه‌های دین را آن‌گونه که هست به مردم برساند، برای تبلیغ زبان دعا را برگزید و صحیفه سجادیه میراث به جای مانده از آن دوران است که باید بهترین بهره را از آن بگیریم.

captcha