نشست تخصصی «وقف، رسانه و حماسه اقتصادی» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 1346431
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

نشست تخصصی «وقف، رسانه و حماسه اقتصادی» در سنندج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری نشست تخصصی وقف، رسانه و حماسه اقتصادی همزمان با هشتم دی در سنندج خبر داد.


سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در  گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه اثرگذاری و نقش مهم تبلیغات وقف در رسانه باعث شناخت و احیای این امر بین مردم می‌شود، اظهار کرد: ارائه عملکرد و ایجاد هم‌افزایی با رسانه‌ها از اهداف این نشست است.



روحی در ادامه از وقف به‌عنوان یک کار خیر ماندگار یاد کرد و افزود: وقف از جمله روش‌های توسعه عدالت اجتماعی وقف عملی خداپسندانه است که همواره اثر آن وجود دارد.



مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اعلام اینکه رسانه‌ها بایستی بیش از پیش به ترویج این موضوع بپردازند، اعلام کرد: رسانه‌ها با فعالیت‌های حرفه‌ای و مستمر خود نقش مؤثری در آشنا کردن عموم مردم با اهداف وقف و توسعه آن در جامعه دارند.



وی در پایان با بیان نقش بسزای رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها به‌خصوص در فضای مجازی، یادآور شد: با توجه به همکاری رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با این اداره و در کل سازمان اوقاف در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و رشد چشمگیر در همه زمینه‌ها به‌خصوص در زمینه موقوفات داشته باشیم.

captcha