پیشرفت 97 درصدی بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلای معلی
کد خبر: 1381299
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
پلارک خبر داد:

پیشرفت 97 درصدی بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلای معلی

گروه سلامت: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از تکمیل 97 درصدی ساخت بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلای معلی خبر داد و اعلام کرد: این بیمارستان طی شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان بازدید از مراحل پایانی اجرایی پروژه بزرگ بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلای معلی اعلام کرد: این بیمارستان با 65 میلیارد تومان سرمایه از محل کمک‌های مردمی در 17 بخش تخصصی و شش اتاق عمل مجهز با 75 درصد تخفیف برای زائران امام حسین(ع) خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 97 درصد این بیمارستان ساخته شده است و اکنون در مرحله تأمین تجهیزات آن قرار داریم، عنوان کرد: این بیمارستان طی شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
پلارک افزود: طرح ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی در زمینی به وسعت 2067 متر و زیربنای 12هزار مترمربع با 17 بخش و 120 تخت بیمارستانی در شش طبقه ساخته شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد(ع) با بخشهای دندانپزشکی، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، ناباروری، پاتولوژی، پوست، اورتوپدی، گوش، حلق و بینی، واحد CCU وICU، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، اتاق‌های عمل، بستری و اورژانس جهت رفاه حال زائرین و مجاورین حرم‌های شریفه در کربلای معلی از پروژ‌ه‌های اجرایی ستاد قرار گرفته است.

captcha