بسیجیان خانواده‌ها را به مسائل فرهنگی توجه دهند
کد خبر: 1396281
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
سردار کاظمینی:

بسیجیان خانواده‌ها را به مسائل فرهنگی توجه دهند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) با تأکید بر اینکه آرم بسیج بر سینه زدن کار آسانی است اما این ارزش باید در عمل فرد پدیدار شود تصریح کرد: بسیجیان باید تلاش کنند خانواده‌ها را به مسائل فرهنگی توجه بیشتری دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سردار کاظمینی، فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) امروز، 27  فروردین‌ماه، با حضور در نشست ابلاغ برنامه‌های سال 93 سازمان بسیج شهرداری تهران اظهار کرد: بسیج باید توجه ویژه به عنوانی که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده است، داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف باورها و شعائر اسلامی است گفت: تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن سبک زندگی و همچنین دور کردن فضای شهری از نمادهای اسلامی است در این راستا بسیجیان باید با تقویت ایمان و توجه به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از عرصه‌ای که در اختیار دارند برای ترویج آرمان‌های دینی استفاده کنند.

مدیریت جهادی؛ تنها راه چاره

وی مدیریت جهادی را تنها راه چاره در برابر مشکلات دانست و گفت: بسیجیان باید با عمل به موقع خود در صحنه حاضر شوند و در برابر تهاجم بیگانگان قد علم کنند. به غیر از بکارگیری مدیریت جهادی محال است بتوانیم در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت کنیم.

سردار کاظمینی با بیان اینکه در مدیریت جهادی نباید به کمبودها فکر کنیم بلکه شایسته است از امکانات موجود به بهترین نحو استفاده کرد گفت: دشمن برای نابودی فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی ما توان زیادی را بکار گرفته است و ما نیز باید با همفکری و هم افزایی به پیش رویم.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) اسلامی شدن شهر را از جمله وظایفی برشمرد که بسیجیان باید مدنظر خود قرار دهند و تصریح کرد: این شهر باید توسط بسیجیان به جلوه‌ای از شهر اسلامی تبدیل شود. ظاهر شهرها نشان دهنده فرهنگ ساری در آن جامعه است، پس ظاهر امروز شهر باید برای بسیجی یک دغدغه باشد.

تبعیت از ولایت در عمل بسیجی نمودار باشد

وی از بسیجیان خواست تبعیت از ولایت را در عمل بروز دهند و گفت: بسیجی باید دغدغه رفع مطالبات ولی امر خود آیت‌الله خامنه‌ای را داشته باشد و در این راه از هیچ امری کوتاهی نکند. شرایط امروز جامعه ما عملکردی همچون سال‌های ابتدایی انقلاب را می‌طلبد و هر فردی در هر شرایطی باید دغدغه حفظ انقلاب را داشته باشد.

سردار کاظمینی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه آرم بسیج بر سینه زدن کار آسانی است اما این ارزش باید در عمل فرد پدیدار شود تصریح کرد: بسیجیان باید تلاش کنند خانواده‌ها را به مسائل فرهنگی توجه بیشتری دهند.

captcha