نفرات برگزیده مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر رزن اعلام شدند
کد خبر: 1403421
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

نفرات برگزیده مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر رزن اعلام شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: پس از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر در رشته‌های ترتیل‌، قرآئت‌، حفظ‌، تفسیر و مفاهیم اسامی شرکت کنندگان شاهد و ایثارگر شهرستان رزن که به مرحله کشوری راه یافتند، اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان‌، اسامی نفرات برگزیده مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر رزن شامل مصطفی کریمی مخصوص‌، مرضیه پادیار، سیده زهرا حسینی بیدار با کسب رتبه اول در رشته مفاهیم‌، و عمران طاهری و حسن رجبی با کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم است.

همچنین در رشته حفظ 10جزء قرآن کریم عصمت هژیر مشعوف، سمیه ابراهیمی و معصومه طلایی رتبه اول و طاهر حیدری و زهرا حیدری حائز رتبه دوم را در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم نیز محمد عبداللهی و رقیه محمودی درخشان رتبه سوم در رشته قرائت را کسب کردند.

در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر که در شهر همدان برگزار شد 51 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگر شهرستان رزن در رشته‌های مختلف حضور فعال داشتند.

یادآور می‌شود، برترین‌های مرحله استانی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرآئت‌، تفسیر و مفاهیم به مرحله کشوری مسابقات قرآنی شاهد و ایثاگر که پس از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

captcha