برگزاری اولین المپیاد علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در کردستان
کد خبر: 1405304
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

برگزاری اولین المپیاد علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در کردستان

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری اولین المپیاد ‌علمی ویژه دانش‌آموزان خانواده شاهد و ایثارگر روز گذشته در این استان خبر داد.

محمد سلیمانی، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری اولین المپیاد ‌علمی ویژه دانش‌آموزان خانواده شاهد و ایثارگر روز گذشته، 19 اردیبهشت ‌در این استان خبر داد و گفت: این المپیاد در چهار حوزه سنندج، سقز، قروه و مریوان برای دانش‌آموزان سراسر استان کردستان برگزار شد.
وی افزود: در اولین المپیاد ‌علمی ویژه دانش‌آموزان 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل به تحصیل در سال دوم و سوم متوسطه استان کردستان حضور یافتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اعلام کرد: نتایج این المپیاد در خرداد اعلام و برگزیدگان برای شرکت در مرحله کشوری این المپیاد که در تابستان در تهران برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.
وی عنوان کرد: تلاش کنیم در جامعه‌پذیری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بهترین خدمات آموزشی ارائه دهیم که خداوند به هر کسی‌که در راه خیر قدم بردارد، اجر دنیوی و اخروی عنایت می‌کند.
سلیمانی با تأکید بر اهتمام ویژه به امور آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان خانواده‌های شاهد و ایثارگر عنوان کرد: تلاش و همت کارشناسان امور شاهد و ایثارگر در تمامی مناطق استان در ارائه گزارش عملکرد برنامه‌های اجرایی در حوزه امور شاهد و ایثارگران و پرداختن به امور دانش‌آموزان طرح پراکنده و وضعیت آموزشی و تربیتی مدارس شاهد ستودنی است.
وی در پایان به ذکر رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از کیان مملکت اسلامی پرداخت و یادآور شد: هر کاری که برای رضای پرودگار و برابر با حق باشد به‌عنوان یک حسنه در پرونده اعمال ما ثبت می‌شود و پرداخت به امور فرزندان شهدا و ایثارگرانی که از جان خود برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند از کمترین کارهاست.

captcha