برگزاری نشست‌های شورای هیئت‌های مذهبی در بخشداری‌ها و دهیاری‌های بروجن
کد خبر: 1411069
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
رئیس شورای هیئات مذهبی بروجن اعلام کرد:

برگزاری نشست‌های شورای هیئت‌های مذهبی در بخشداری‌ها و دهیاری‌های بروجن

خبرنگاران افتخاری/ محمدامین آقائی: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن از برگزاری نشست‌های این شورا در بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مسئولان هیئت‌ها خبر داد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسین کاویانی‌فر، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن گفت: سومین نشست این شورا با موضوع هماهنگی برنامه‌های ملی و مذهبی خرداد‌ماه جاری و نیز برنامه‌ریزی کلی در مورد برگزاری جشن‌ها در سطح شهرستان به صورت تجمعی و هماهنگ برگزار شد.



وی افزود: در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری خوب طرح اعتکاف در شهرستان از همکاری هیئت‌های مذهبی به‌ویژه هیئت‌های مذهبی بانوان، تقدیر و تشکر کرد.



کاویانی‌فر در ادامه گزارشی از مصوبات، برنامه‌های قبلی شورا و تصمیمات و برنامه‌های پیش رو ارائه داد و گفت: شورای هیئت‌های مذهبی در نظر دارد به منظور نظارت و تعامل بیشتر با هیئت‌های مذهبی در سایر شهرها و روستاهای شهرستان بروجن جلسات آتی خود را در بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با حضور نمایندگان هیئت‌های مذهبی آقایان و بانوان برگزار کند.



وی تصریح کرد: شنیدن ‌نظرات و پیشنهاد مسئولان اجرایی هیئت‌های مذهبی کمک شایانی در پیشبرد اهداف شورای هیئت‌های مذهبی می‌کند.



یادآور می‌شود، این نشست با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، دو نفر از نمایندگان هیئت‌های بانوان و مسئول و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

captcha