احداث 24 مسجد بشاگرد توسط بسیج سازندگی
کد خبر: 1412262
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد:

احداث 24 مسجد بشاگرد توسط بسیج سازندگی

گروه اجتماعی:مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از احداث 24 باب مسجد در شهرستان بشاگرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)ازهرمزگان،سرهنگ دوم پاسدار شهرام اسکندری،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عصرروزپنجشنبه،7خرداد در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه استان هرمزگان از روستاهای شهرستان بشاگرد اظهارکرد: در راستای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال و به منظور بهره گیری از توانمندسازی مردمی در افزایش تولید ملی با هدف توانمندسازی معیشتی مردم و دستیابی به امنیت غذایی و دسترسی روستاها در مناطق محروم اقدام به شناسایی عرصه های قابل فعالیت در زمینه های کشاورزی نموده که مقرر شد اراضی قابل کشت در روستاهای زمین عباسو و مرنگ به تعاونی هایی که بسیج سازندگی ایجاد می کند واگذار گردد .

وی ادامه داد: آب منطقه ای هرمزگان آب مورد نیاز این اراضی را از سدجگین یا حفرچاه واگذار نماید تا مردم این روستاها شروع به کشاورزی نمایند.

اسکندری در ادامه تاکید کرد: به منظور ترویج فرهنگ کار واشتغال و بهره گیری از توان مردم در برچیدن غبار محرومیت از چهره روستاها با تشکیل گروههای جهادی تعداد24 باب مسجد توسط بسیج سازندگی و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان در روستاهای بشاگرد احداث می گردد.

وی اظهار کرد: یکی از دیگر مصوبات این سفر احداث جاده دسترسی روستای زمین عباسو توسط اداره کل راه وشهرسازی و تامین آب شرب این روستا توسط آب و فاضلاب روستایی می باشد.

وی درپایان از احداث تعداد 20 چشمه سرویس بهداشتی روستای عباسوتوسط بسیج سازندگی و 8 چشمه توسط اداره کل کمیته امداد بشاگرد خبر داد.

captcha