پخش ویژه‌برنامه‌های میلاد امام سجاد(ع) از رادیو سلامت
کد خبر: 1413609
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

پخش ویژه‌برنامه‌های میلاد امام سجاد(ع) از رادیو سلامت

خبرنگاران افتخاری/ رقیه بقائی: شبکه رادیویی سلامت روز سه‌شنبه، ۱۳ خردادماه همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت سجاد(ع) ویژ‌ه‌برنامه‌های متنوعی را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم شبکه رادیویی سلامت در برنامه «تا بیکران» قبل از اذان ظهر به‌مدت 35 دقیقه فضایل اخلاقی امام سجاد(ع) را بررسی می‌کند.

همچنین، برنامه «آرام جان» این گروه نیز به تهیه‌کنندگی فاطمه اسماعیلی قبل از اذان مغرب به‌مدت 20 دقیقه به موضوع «خصوصیات حضرت زین‌العابدین(ع)» خواهد پرداخت.

گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت نیز در برنامه «سایبان آرامش» از ساعت 13:20 به‌مدت 40 دقیقه به بررسی «تأثیر گرایش معنوی بر سلامت روان با تأکید بر صحیفه سجادیه» می‌پردازد. همچنین، این گروه رادیویی ساعت 19:10 در برنامه «خیابان بهبودی» موضوع «رمز موفقیت» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

یادآور می‌شود، گروه سلامت و تفریحات نیز در برنامه «سلام جوانی» از ساعت 17 به‌مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «الگوپذیری جوانان از سیره امام چهارم شیعیان» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

captcha