شهر بادگیرها میزبان نخستین سمپوزیوم سلامت معنوی
کد خبر: 1419920
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

شهر بادگیرها میزبان نخستین سمپوزیوم سلامت معنوی

گروه سلامت: نخستین سمپوزیوم سلامت معنوی صبح فردا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و با سخنرانی جمعی از اعضای فرهنگستان علوم پزشکی و مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی برگزار می‌شود.

محمود عباسی، رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) خبر از برگزاری نخستین سمپوزیوم سلامت معنوی داد و افزود: این کارگاه تخصصی صبح فردا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، انجمن بین‌المللی اخلاق زیستی اسلامی، انجمن علمی سلامت معنوی ایران، فرهنگستان علوم پزشکی و مرکز یاد شده برگزار می‌شود.
عباسی ادامه داد: در این نشست یک روزه که در سالن شهید علیزاده مجتمع آموزشی امام رضا (ع) یزد برگزار می‌شود، جمعی از اعضای فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی و مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی به سخنرانی خواهند پرداخت.
وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این نشست مباحثی از قبیل: سلامت معنوی در آموزه‌های دینی و عرفان اسلامی، مطالعه تطبیقی سلامت معنوی در ادیان ابراهیمی و غیر ابراهیمی، سلامت معنوی در آموزه‌های دینی و عرفان اسلامی، سلامت معنوی در برنامه آموزش پزشکی و پرستاری و تعریف و جایگاه و شاخص‌های سلامت معنوی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز پیشگیری از قصور و جرایم پزشکی در پایان گفت: این نشست دارای پنج امتیاز بازآموزی برای تمامی مشمولان آموزش پزشکی است.

captcha