اختتامیه مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 1438616
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
در بخش دختران؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه بخش دختران مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر ۲۲ مرداد‌ با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مشهد برگزار می‌شود.

محمدحسین بیات، مدیر اداره‌کل فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری مراسم اختتامیه بخش دختران مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 20 مرداد‌ با حضور بیش از 560 نفر در مشهد آغاز شده است، ابراز کرد: مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در بخش دختران 22 مرداد‌ با حضور حجت‌الاسلام سید‌حسن مؤذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به کار خود پایان می‌دهد.

بیات بیان کرد: در مراسم اختتامیه علاوه بر سخنرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، عابدین عابدی‌مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به ارائه گزارش عملکرد این دوره از مسابقات می‌پردازد.

مدیر اداره‌کل فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر دختر تقدیر می‌شود، عنوان کرد: در مراسم اختتامیه بیش از 70 نفر از برگزیدگان این دوره تقدیر می‌شوند.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه بخش دختران مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر‌ فردا، 22 مرداد ‌از ساعت 9 تا 11 در هتل مشهد طرقبه برگزار می‌شود. 

captcha