برپایی نمایشگاه «حیات طیبه» در نورآباد
کد خبر: 1439440
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

برپایی نمایشگاه «حیات طیبه» در نورآباد

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد شهرستان نورآباد از برپایی نمایشگاه «حیات طیبه» در کانون فرهنگی ـ تربیتی امام سجاد(ع) شهرستان نورآباد خبر داد.

محمدمیرزا عبدلی، مدیر کمیته امداد شهرستان نو‌رآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از برپایی نمایشگاه «حیات طیبه» در کانون فرهنگی ـ تربیتی امام سجاد(ع) شهرستان نورآباد خبر داد.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه به مدت یک هفته در سه غرفه در محل نمازخانه کانون فرهنگی ـ تربیتی امام سجاد(ع) این شهرستان برگزار شده است، اضافه کرد: غرفه‌های این نمایشگاه با موضوعات تمدن کهن اسلامی، معیارهای افکار و رفتار، سبک زندگی اسلامی و ابعاد آن برپا شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان نو‌رآباد ادامه داد: فرهنگ مهم‌ترین عنصر هویت‌ساز در یک جامعه است و شناخت هویت یک ملت، بدون شناخت فرهنگ آن امکان‌پذیر نیست و در حقیقت تمدن‌ها شکل عینیت یافته و تجسم خارجی فرهنگ جوامع هستند به همین خاطر شناخت تمدن منوط به درک صحیح از فرهنگ جوامع است.
عبدلی افزود: معارف فرهنگی اسلامی از چنان غنایی برخوردار است که توانایی مقابله با مکاتب و راه و رسم موجود بشری را دارد اما این در گرو شناخت صحیح فرهنگ اسلامی است از این جهت و در راستای شناختن خوبی‌ها و راه رسیدن به آن‌ها باید تلاش کرد و بخشی از وقتمان را به مطالعه و شناخت فرهنگ اسلامی اختصاص بدهیم.

captcha