منتخبان مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان معرفی شدند
کد خبر: 1444470
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
در مرحله استانی؛

منتخبان مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: منتخبان مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن‌ شرکت‌های تابع وزارت نیرو در استان لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات امروز، هشتم شهریور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران همکار و دانشجویان صنعت آب و برق استان لرستان که  29 مردادماه امسال به میزبانی شرکت آبفار استان لرستان برگزار شد، 12 نفر جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.
این مسابقات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، مفاهیم، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی با داوری مصطفایی و نظری و در بخش بانوان رحمانی و دارایی برگزار شد.

برپایه این گزارش در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل سولماز عباسی و در قرائت تحقیق مانیا احمدزاده و در رشته حفظ اعظم جاپلقی برگزیده شده و همچنین در رشته زبان‌آموزی بخش بانوان زینب ولدی در رشته مفاهیم سمیه سپهوند و در تحقیق موضوعی فریده بارانی بیرانوند و فاطمه دالوند به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

همچنین در بخش آقایان و در رشته قرائت ترتیل مهران امیری در قرائت تحقیق محمد رضایی برگزیده شدند و در رشته حفظ برگزیده‌ای در بخش آقایان معرفی نشد، همچنین محسن شاکرمی در رشته زبان‌آموزی، محسن الوندی در رشته مفاهیم و غلام‌حسین جمشیدی در رشته تحقیق موضوعی به‌عنوان منتخبان مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو معرفی شدند.

captcha