مدیریت شهری در شاهین‌شهر مصداق کامل مدیریت جهادی است
کد خبر: 1445150
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

مدیریت شهری در شاهین‌شهر مصداق کامل مدیریت جهادی است

خبرنگاران افتخاری/ نیکسا سلطانی: حجت‌الاسلام مجید انصاری در آئین افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی در تالار شیخ‌بهایی شاهین‌شهر گفت: مدیریت شهری در شاهین‌شهر مصداق کامل مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آئین افتتاح 14 پروژه  عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و 488 میلیارد ریال که در تالار شیخ‌بهایی شاهین‌شهر و با حضور پرشور مردم غیور و فهیم برگزار شد، مدیریت جهادی در شهرداری شاهین‌شهر را مصداق بارز و کاملی از فرمایش مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  یادآور شده و مراتب قدردانی خود و هیئت دولت را بیان کرد.

همچنین، طی بازدید دو روزه معاون رئیس‌جمهور و هیئت همراه که میهمان شاهین‌شهر بودند، به دنبال افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از فرهنگسرای محله گلدیس و بزرگترین و زیباترین نگارخانه در 10 طبقه نیز بازدید شد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکیان، امام‌جمعه شاهین‌شهر، علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و علی‌اصغر ذاکری، شهردار شاهین‌شهر وی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

معاون رئیس‌جمهور در این دیدار از تعدد فرهنگسراها و ورزشگاه‌های شهرداری اعلام رضایت و اظهار کرد: ورود شهرداری‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باعث ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرها و اطمینان خاطر و رضایت‌مندی در خانواده‌ها شده است و شهرداری شاهین‌شهر در این زمینه عملکرد بسیار مناسب و مثبتی اعمال داشته است.

وی به همدلی و همفکری و همراهی دستگا‌ه‌های اجرایی در شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: تشریک مساعی و تعامل نزدیک امام‌جمعه شهر، فرماندارشهرستان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ثمره بسیار خوبی برای مردم شهر به ارمغان آورده است که حلاوت آن را همگان سهیم هستند و این مصداق کامل مدیریت جهادی است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها باشد.

یادآور می‌شود، با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، استاندار و معاونان استاندار، مدیران کل استان و نیز مسئولان محلی تعدادی از پروژه‌ها کلنگ‌زنی شد.

captcha