قرآن دارویی شفابخش و راه درمان دردهاست
کد خبر: 1447753
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹

قرآن دارویی شفابخش و راه درمان دردهاست

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در نشست قرآنی متمسکین به آل‌البیت (ع) گفت: قرآن دارویی شفابخش و راه درمان دردهاست.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین تقی منصوری‌فر، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با حضور در نشست قرآنی متمسکین به آل‌‌البیت(ع) که در سیدمحله این شهرستان برگزار شد، گفت: انسان عاقل و شرافتمند در زندگی خود یک استراتژی تنظیم کرده و بر اساس آن تاکتیک‌ها و روش‌ها را تغییر می‌دهد و در نهایت هدف بزرگی را دنبال می‌کند.

وی قرآن را بهترین هدایت‌گر دانست و افزود: روش زندگی و سعادت افراد را می‌توان در قرآن جست‌وجو کرد. قرآن فقط وسیله ابزاری شده و در مجالس ترحیم کاربرد دارد، اگر قرآن را نیز در حد امکان و توان بشناسیم و به معجزات مختلف ظاهری و باطنی آن پی ببریم، آن را همچون گوهری گران‌قدر حفاظت می‌کنیم و از جانمان عزیزتر می‌داریم و در می‌یابیم که قرآن همیشه داروی شفابخش است و راه درمان دردهاست.

منصوری‌فر بیان کرد: در این فضای مسموم و آلوده تفکر تشکیل دهکده جهانی که یک شبیخون فرهنگی برای ما ایجاد شده و جامعه را دچار تحیر و سرگردانی کرده، باید دست به دامان قرآن شده و جوانانمان را مقاوم کنیم.

captcha