حضور گردشگران خارجی در حرم علی‌ بن حمزه(ع) شیراز
کد خبر: 1455372
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

حضور گردشگران خارجی در حرم علی‌ بن حمزه(ع) شیراز

گروه اجتماعی: به‌مناسبت روز جهانی گردشگری، ۱۵۰ گردشگر خارجی از بقعه حضرت علی‌ بن حمزه(ع) شیراز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ابوالفضل ذوالقدر، مدیر حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) امروز، هفتم مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حرم به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین مراکز گردشگری مذهبی شیراز است، گفت: همزمان با پنجم مهرماه روز جهانی گردشگری، 150  گردشگر از حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) بازدید کردند.
وی افزود: در این بازدید فرهنگی، هدایایی ویژه از جمله چادر نماز، عطر و بسته‌های فرهنگی شامل کاتالوگ، بروشور، نقشه شیراز و زندگی‌نامه حضرت علی بن حمزه(ع) به زبان انگلیسی به گردشگران اهدا شد.
ذوالقدر بیان کرد: در این بقعه متبرکه، نمایشگاه کتب مذهبی از جمله قرآن، نهج‌البلاغه، ادعیه و سایر کتاب‌های عقیدتی به زبان انگلیسی نیز برپا شد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفت و همچنین در این روز با برپایی ایستگاه صلواتی با عرقیات شیراز از گردشگران و زائران پذیرایی شد.
مدیر حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) تأکید کرد: راهنمایان مسلط به زبان انگلیسی، حضرت علی‌بن حمزه(ع) و هنرهای اسلامی معماری بقعه متبرکه را معرفی کردند، گردشگران که از کشور اروپایی و آسیایی بودند با ابراز خرسندی از برنامه‌های حرم از مسئولان، هیئت امنا و خادمان نیز تشکر کردند.

captcha